Fjärilen, Made By MB...

Det rullar på...

Kategori: Allmänt

Syr för fulla muggar nu när jag är hemma om dagarna och ja vad säger man, det rullar på. Sydde 4 nya dregglisar i måndags och de tog slut igår. Sydde upp två nya och så tog knapparna slut så nu måste jag beställa hem fler, osis. Men det gör inget...

Idag ska jag sätta mig och sy lite snuttisar med napphållare är det tänkt. Lite mössor lär det också bli, kom på en toppen idé igår som ger otroligt snygga resultat. Hoppas bara det går hem hos er kunder som handlar av mig :-).

Har även lite saker ute på tradera för er som är intresserade, där ligger de ute för en "liten" billigare peng.

Här är min direktlänk: http://www.tradera.com/auktioner/bohlin10
 
Så där kan ni klicka in er om ni känner för det. Funderar även på om jag skall köra ännu en tävlig snart, men det tåls att tänkas på.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: