Fjärilen, Made By MB...

Har fullt upp...

Kategori: Allmänt

Ja nog har jag fullt upp med att sy mössor alltid. Tror jag sytt över 20 mössor på 2 dagar och sedan skickat iväg. Hoppas bara de kommer att passa alla barnen. Har även sytt lite mössor för ev. en tur på marknaden i Ransäter. Men har inte bestämt mig riktigt än hur jag ska göra där.

Måste ju sy så otroligt mycket och den är ju snart :-)...Annars så kommer de ju alltid att säljas på marknad i Stockholm den 8 september. Funderade även på mârten i Arvika men än så länge vet jag inte vart jag ska ringa och boka bord.


Det var en kort uppdatering. Har fått in lite fler dregglisar om det finns intresse för dem. Ta er en titt på FB-sidan och gruppen Fjärilen, made by mb... Så får ni se fall något faller er i smaken.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: